Nemme personlige notesbøger

IMG_0903Jeg har købt en stak notesbøger i Søstrene Grene. Nu har jeg gjort dem til min egne med lidt Liberty fra restekassen og nogle fine knapper.

Sådan gør man:

Først laves en hjerteskabelon i papir. Formen tegnes over på vlisofix. Hjertet klippes groft ud og stryges på bagsiden af stoffet. Hjertet klippes rent og det ekstra papirlag tages af vlisofix’en af. Hjertet placeres på notesbogen og stryges fast. Vær forsigtig, det er forskelligt hvor meget varme bøgerne kan tåle. Der zigzagges rundt om hjertet med en almindelig nål. Vær opmærksom på at have lange tråde hængende ved både start og slut. Det er ikke nødvendigt at hæfte ende. Bind en fin knap på med de lange trådender.

Follow on Bloglovin

2 thoughts on “Nemme personlige notesbøger

  1. Hvor er de hyggelige med de små personlige hjerter.

    Jeg vil også sende dig et kærligt hjerte for jeg blev rigtig glad for din hilsen på Badut den anden dag. TAK.

Skriv et svar

