Skal du sy til efteråret??

Skal du ikke lære at sy til efteråret? Eller bare blive bedre til det. Hvis du har lyst, skulle du tage at melde dig til et af mine hold. Jeg underviser i syning hos FOF Lyngby/København:

Jeg underviser mandag i dagtimerne her

Hveranden torsdag om aftenen her

Hveranden torsdag om aftenen her

Tirsdag i dagtimerne her

syhold

Og så underviser jeg også på Anita Mortensens Sy- og Designskole i Rødovre.

Det gør jeg mandag i ulige uger fra 13.30 -17.55

Og hver onsdag fra 19.00-21.45

Derudover har jeg weekend hold som kører en lørdag eller søndag én gang om måneden.

Skriv til mig på adjohanson@mac.com hvis du vil vide mere. Håber at se rigtig mange🙂

Skriv et svar

