Notesbøger

På kurset hos Karen Marie lavede vi blandt andet notesbøger. Her er mine to. Et godt eksempel på noget jeg egentlig ikke ved hvad jeg skal bruge til…. de er lidt for små, måske også lidt for upraktiske, men ideen er fantastisk (og kan måske udvikles til større bøger) og jeg var ganske enkelt VILD med at lave dem! Så dejligt at sidde med stofresterne…. min familie forstår mig ikke!

Og så lige et par ord om den gule neontråd som ikke var til at få nok af. Og hvis I lover ikke at sige noget til nogen vil jeg afsløre en hemmelighed… jeg har faktisk drømt om gul neontråd…. Ærligt!!!

2 thoughts on “Notesbøger

Skriv et svar

