Det må gerne tage tid

En fredag aften i selskab med familien og Disneysjov kan resultere i dette her:

8 blomster blev det til. De skal sys sammen og der skal flere blomster til og til sidst skulle det gerne ende med et tæppe. Jeg har bestemt at der ikke skal være noget blomstermønster eller andet i den stil. Jeg sætter bare de forskellige blå nuancer sammen og håber at det ender med et blåt “hav” af en eller anden slags. Jeg har lovet mig selv ikke at stresse over dette arbejde. Det må tage den tid det tager. Det ligger tæt på TV-sofaen og indimellem (mest om fredagen som egentlig er det eneste tidspunkt jeg rigtig ser TV) bliver der syet lidt på det…. dejligt arbejde, faktisk…

3 thoughts on “Det må gerne tage tid

  1. Pingback: Nå, men det tog da kun 3 1/2 år….. | ea-o

Skriv et svar

