To sjæle én tanke

Og det er endda en “sjæl” jeg aldrig har mødt. Efter at have taget billede til dette indlæg så jeg at Marapytta lige har skrevet om præcis det samme. Nemlig patchwork limens lyksaligheder. En veninde så forleden mit crazy patchwork penalhus og spurgte om jeg så nu  havde nået patchworkalderen🙂

Og jeg må tilstå at det har jeg vist. Men kun fordi limpennen hjælper mig. Det der med at ri alle de små sekskanter inden man syr dem sammen har altid virket helt uoverkommeligt. Men så opdagede jeg limpennen. Det er hurtigt, nemt og legende let. Også at fjerne pappet igen bagefter. Og resultatet bliver fint.

På kursus hos Karen Marie blev jeg også introduceret til limsprayen af Jette. Helt fantastisk skulle det være når flere lag skal sys sammen som f.eks til tæpper. Det må jo også prøves. Både pen og spray kan vist købes blandt andet her.

Skriv et svar

