Scary shit

Min datter og jeg har gået til “hobby” og sidste gang lavede vi nisser i forskellige former for hobby ler. Det her var hvad der blandt andet kom ud af det.

Det er de mest uhyggelige nisser jeg nogensinde har set. De ligner noget der kunne være med i en gyserfilm… irh, irh, irh… små nisser der vækkes til live så snart lyset slukkes.

Prøve bare at se dette ansigt med skumblod om munden:

Eller det her:

Jeg tror desværre at de må en tur i skraldespanden. Jeg tør ikke have dem i huset, men hvad nu hvis de tager den frygteligste nissehævn??

6 tanker om “Scary shit

  1. Du har ret. De er fandme uhyggelige. Men for ikke at løbe nogen risiko for en evt. senere nissehævn kan I jo bare smide dem i julepyntskassen i det dybeste hjørne og så tage dem frem om nogle år og grine af dem, som Helle foreslår. 🙂

  2. Jeg forstår dig !!
    Har selv et anstrengt forhold til nisser..Synes de er uhyggelige..
    Har dog selv 2 slags nisser jeg ikke synes er væmmelige.
    Og dog..
    Når jeg nu kigger på dem, kunne de måske godt ligne zombier!!

Skriv en kommentar