En julegave til rygeren

Her er et eksempel fra 1977 på den perfekte julegave til rygeren: En lille julesok med plads til lighteren.

Og nu er jeg ikke ryger og har aldrig været det, men holder hun ikke den cigaret lidt mærkeligt? Eller er det bare noget med at vi SKAL se hendes blankpolerede negle?

Pladsen rundt om halsen er vist i dag overtaget af mobilen… hvad siger det om den tid vi lever i??

5 tanker om “En julegave til rygeren

  1. Jeg synes, at det ligner en joint. Men det er nok bare en hjemmerullet. Fantastisk tidslomme, du lige inviterede os ind i, jeg har straks delt den på vores blog. 🙂

  2. Det er bare genialt. Jule-sokke-lighter-halskæde. Fikst. Jeg lavede da også altid askebægere i formning til mine forældre og bedsteforældre, der alle røg og ryger.

    Men – da hverken Ålen eller jeg ryger, hvad skal vores unger SÅ lave til os?!?!? *GG*

    Har faktisk et askebæger stående i stuen. Ikke fordi jeg vil opfordre til at folk ryger herinde, men det er et af de souviniers, min mormor tog med sig fra en af sine ferier hoppe fra os, når hun besøgte os i Grønland.

Skriv en kommentar