Lidt knapper må der til

Den lækreste sorte cashmere er blevet til en (slags) trøje af den fine slags. Helt perfekt til en aften i teatret (der kommer jeg aldrig) eller til en koncertsal (der kommer jeg nogen gange).   

Jeg har pyntet med knapper rundt i halsen, og det er blevet så fint, synes jeg.  

 
Også bagpå.  

 
Jeg har ikke sat for i, men jeg har sat bånd på alle sømrum for at gøre det lidt lækkert.  

 
Mønstret er fra et gammelt Patrones nummer, men jeg ved desværre ikke hvilket.  

 

Skriv et svar

