Lumber

Jeg er så glad for min nye jakke.

IMG_1664
Stoffet er fra stof 2000, men det smukke for har jeg fået af en sød kursist. Det er vævet bomuld, og egner sig egentlig ikke til for. Men der er god vidde i jakken, så det gør ikke så meget. I ærmerne har jeg sat almindelig for.

IMG_1665
Belægninger

IMG_1667
Belægningerne er lavet af det quiltede stof, men jeg fjernede quiltningen, for at det ikke skulle fylde for meget.

IMG_1666
Mellem bærestykke og ryg har jeg sat en lille tittekant i samme stof som foret.

IMG_1668
Mønstret er “Estelle” fra stof 2000, som jeg har gjort smallere i ærmerne.

One thought on “Lumber

Skriv et svar

