Trøje til mig

Det tager lang tid at strikke. Men så kan man jo heldigvis snyde lidt. Det gjorde jeg med dette Missoni look a like stof. Jeg har taget udgangspunkt i Burda model 107 11/2013. Forneden har jeg brugt kanten af stoffet. De øvrige kanter har jeg syet bånd på. Ærmerne var lige det korteste, så jeg forlængede dem med en rib. Jeg samlede maskerne op direkte på trøjen med en hæklenål. Jeg synes det er blevet så fint. Det eneste der irriterer mig lidt er at kanterne og ribben ikke er helt samme farve. Jeg overlever nok 😊.

IMG_1626

IMG_1627

IMG_1625

IMG_1623

2 thoughts on “Trøje til mig

Skriv et svar

