Asymmetri

Nogle gange så spiller det bare, og man bliver så glad for det man har syet🙂 Den sidder pænere på mig, end på min gine, men I kan vist godt se ideen med den.

grøn 1

Sådan er det i dag. Stoffet er en lækker meleret jersey fra stofdepotet.dk. Mønstret har jeg lavet med udgangspunkt i en T-shirt. T-shirten er skæv, så det ene ærme er kort, mens det andet er længere og draperet. grøn 3 grøn 2

 

Halsen er kantet med stoffet og i nakken er sat en strimmel Liberty, bare fordi det er så pænt.grøn 4

grøn 5På ærmer og forneden har jeg lagt op med min Coverlock. Vi har ellers ikke været gode venner, men i dag gik det som en leg.grøn 7

9 thoughts on “Asymmetri

  1. Den ser da så smart ud. Det ser ud til, at du har taget meget med dig hjem fra kurset på Ermelunden.😉 Jeg kunne virkelig godt tænke mig at lære at lægge op med min overlocker…. Det ser nemlig totalt prof ud!😀

    • Det kan du tro. Jeg tegner mønstret af, og sender det en af dagene. Jeg har kun fået gjort lidt ved grundmønstrene, men er stadig fuld af gode ideer 😊😊

Skriv et svar

