Growing fonder

“Growing fonder” hedder dette smukke print fra Liberty. growing 1

Jeg faldt pladask for det poetiske udtryk. Der er faktisk en lille smule sølvprint på, noget jeg normalt slet ikke er til, men det var så lidt, at det ikke kunne holde mig tilbage🙂

growing 4growing 2

Knapperne er fra skuffen men passer perfekt.  growing 3

Mønstertilpasningen er også lige i øjet, hvis jeg skal sige det selv.growing 5

Alt i alt superglad for min nye bluse. Men så var det at jeg så den her:manon_collage_1600x971

Den er bare SÅÅÅÅ fin! Jeg glemmer straks alt om at jeg ikke er 150 cm høj og ikke vejer 40 kilo, den er bare så yndig. Måske jeg bliver nødt til at købe noget mere stof….Follow on Bloglovin

3 thoughts on “Growing fonder

Skriv et svar

