Silketørklæde

Jeg har lavet mig et dejligt nyt tørklæde. 100% silke, og det kan man ret nemt blive afhængig af. Det er varmt (men ikke for varmt), blødt og lækkert.tørklæde 1tørklæde 2

 

Det er lavet af 6 stykker Liberty Satin. Dem har jeg syet tilfældig sammen til et kvadrat. Kvadratet er derefter foldet på midten og syet sammen ret mod ret, så der opstår en trekant. Det betyder at tørklædet får to forskellige sider. Her er der ikke den store forskel, men jeg har tidligere lavet nogle hvor jeg har lavet fx en lys og en mørk side.tørklæde 4

 

 

tørklæde 3Follow on Bloglovin

5 thoughts on “Silketørklæde

  1. HVor er det smukt! – Det kunne være jeg skulle få lavet et til mig selv….
    Jeg nåede ikke at ringe, da jeg var på messe. det hele gik lidt for hurtigt.
    Men måske vi kan mødes en anden dag.
    Kh. Charlotte

Skriv et svar

