Og så lige det sidste kreadims

Japan byder på små memo blokke i alle afskygninger. Man får helt lyst til at studere, så man kan fylde sine studiebøger med farverige indslag.

krea 1

Og så er Japan jo Miffyland. Jeg er egentlig ikke fan, men min datter og jeg lod os vist rive med….

krea 4Origami kommer man jo ikke uden om.krea 24

Og så fik jeg købt to (fordi jeg ikke kunne vælge) små sakse til at have med på farten.krea 18

Og besøget hos Muji måtte selvfølgelig også ende med et indkøb.

krea 19

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

