Bedste håndarbejdskøb længe

Jeg er så begejstret for min “ThimblePad”. Jeg har aldrig helt kunnet finde ud af det med fingerbøl, og det har min sy-langemand lidt under. Men så blev jeg anbefalet disse af mine lokale yndlingsbutik Speich (hvor jeg stadig håber at komme på kursus en dag).  Karen Marie har også fået dem (og andre fingerbølsløsninger) i sin shop.

foto 2 foto 1

One thought on “Bedste håndarbejdskøb længe

  1. Tak fordi du for læææænge siden fortalte mig om de små fantastiske “Thimblepad”, det tog lidt tid men nu er de der! – også tak for link :0)

    Dejlig dag til dig – KH Karen Marie

Skriv et svar

