Nederdel i hør

Jeg har elsket dette stof i hør med striber, siden jeg første gang kastede mine øjne på det. nederdel 3I løbet af sommeren blev det til denne nederdel. Det krævede en del prøven sig frem og tilbage og læsning af syvejledning, før jeg helt grejede hvordan draperingen foran skulle laves. Men det lykkedes og nu er jeg glad for den. nederdel 4Desværre tænkte jeg mig åbenbart ikke om, da jeg lavede hoftestykket på ryggen. For hvor striberne i højre side passer perfekt, er striberne i venstre side helt ude i skoven. Faktisk tænkte jeg slet ikke og opdagede det først, da nederdelen var færdig. Nu laver jeg det ikke om……man er vel doven….nederdel 1 Jeg har bare lagt nederdelen op med en smal overlock. nederdel 2

Mønstret er fra Burda 3/2012, model 108.

Follow on Bloglovin

4 thoughts on “Nederdel i hør

  1. Jeg er i gang med at sy nederdelen, men jeg kan bare ikke se, hvordan jeg får lavet linningen foran – kan du give et par tips til, hvorda den skal sys?

  2. Flot model.Begge to. 😉 Det er en virkelig fed nederdel. Jeg kan godt forstå, at du ærgrer dig over de ikke-passende striber. Men det er jo nok mest os selv, som lægger mærke til sådan nogle missere. Og du husker det næste gang. 🙂

Skriv et svar

