Buksedragt

dragt 1 dragt 2

Jeg har lige købt en ny ladning Liberty. Her i blandt den klassiske Glenjade i en ny farvekombination. Den er blevet omsat til en sommerbuksedragt til min ældste. Mønstret er fra Alt om Håndarbejde nr. 6/2013. dragt 3

Jeg havde prøvet papirmønstret på hende, men da hun så skulle prøve dragten, var den alligevel for kort i livet. Så derfor blev jeg nødt til at indsætte et ekstra stykke stof i livet. Det er faktisk blevet rigtig fint. Hun er allerede ved at tale om en ekstra dragt, og der tror jeg, jeg villave samme “fejl”.

Follow on Bloglovin

 

2 thoughts on “Buksedragt

  1. Hvor ser dn datter bare smart – og glad – ud i dine hjemmesyede kreationer. Jeg synes, at det er dejligt, når de unge mennesker gider have det hjemmebiksede. 😉 Fedt med anbefaling af mønstret i Alt om H.

Skriv et svar

