Broderi

Broderi optog jo den halve tid på Emilielunden. Vi fik alle et print, som vi kunne starte på – en smuk sommerfugl. Den egnede sig rigtig godt til at få prøvet en masse stingtyper af. Jeg øvede mig i at give los, lade det perfekte ligge. Så jeg havde kun én regel, jeg måtte ikke pille op. Når først stinget lå der blev det ikke lavet om! Jeg kastede mig ud i farver, som jeg ellers aldrig bruger. Efter en lidt lunken start overgav jeg mig helt til farveskalaen. Det er egentlig meningen af sommerfuglen skal udfyldes helt, men måske lader jeg den være, som den er.sommerfugl 1

sommerfugl 2

Jeg fik også broderet, på en af de tryk jeg lavede. De fine blå og gule prikker blev lavet i dejligt samarbejde med Rachel. Der blev derefter tilføjet et par ekstra prikker med broderigarnet. Planen er, at det skal blive en mulepose af en slags……nu ser vi🙂

cirkler 1 cirkler 2

Follow on Bloglovin

11 thoughts on “Broderi

Skriv et svar

