Et kreativt indspark

Et kreativt indspark det var hvad det var at være på to-dags kursus på Emilielunden. Det var Karen Marie der stod for broderiet, og Mette der havde styr på trykkeriet. Det var bare så dejligt at få lov at fordybe sig, uden at skulle tænke på noget som helst andet. Jeg var helt høj, da jeg kom hjem og følte, at nu havde jeg da holdt sommerferie🙂

Her kommer billedspam med alle de skønne tryk. Jeg havde lidt tilfældigt taget lidt Liberty rester med. Men det endte med at blive noget af det bedste – det helt sorte tryk på de meget romantiske stoffer. Det må jeg se at få syet noget ud af.

Broderiet vender vi tilbage til.

print 1 print 2  print 3 print 4 print 5 print 6 print 7 print 8 print 9 print 10 print 11 print 12

 

Follow on Bloglovin

4 thoughts on “Et kreativt indspark

  1. Hej Anne Dorte
    Tak for sidst, det ser altså SKØNT ud det du har fået lavet!!! Skal der mon broderes på det?? Hvis der skal kan jeg da næsten ikke vente med at se resultaterne🙂 ja jeg er altså også stadig høj efter de to dages undervisning, det var så super hyggeligt og berigende at møde jer alle sammen. Kh Mette

Skriv et svar

