Vinterfrakke

Her er sidste indlæg i min “alt-det-jeg-ikke-har-fået-vist-i-løbet-af-året” serie. Og vi slutter heldigvis godt med totalt yndlingsfrakke. Mønstret er fra italienske Marfy, nr. 2005. Jeg ender tit med de mønstre, fordi de er på syskolen, hvor jeg underviser. Jakken er syet i tyk og tæt frakkeuld. Den er foeret med fransk mellemfoer og er skøn og varm. Knapperne er fra New York.

Nogle gange er lykken bare en dejlig vinterfrakke🙂

jakke 1

jakke 3

jakke 2

jakke 6

jakke 5

jakke 4

10 thoughts on “Vinterfrakke

  1. Hvor er den flot! Jeg er fuld af beundring (igen igen) over, hvor dygtig du er. Du er – som ovenfor også er nævnt – en stor inspiration med alle de flotte ting, som du får lavet.🙂

  2. Shit manner hvor ER den flot!!!🙂
    Jeg elsker bare at læse dine indlæg og se alle de flotte ting du laver. Du er en stor indpirationskilde!!🙂

    • Det er jo svært at sige. Jeg plejer ikke at gøre det op i penge, men jeg elsker at have noget der er helt unikt🙂

Skriv et svar

