Grå blonder

kjole 1

Til mine forældres guldbryllup i oktober var jeg så letsindig at begynde på en kjole i sidste minut. Den blev dog færdig og jeg elsker den. Den er syet i en uldblonde. Under blonden er der en sort silke crêpe og underst sort foer. Overdelen er helt tætsiddende, underdelen har vidde og et stort læg foran. Jeg har stykket den sammen af forskellige mønstre fra Burda. kjjole 2kjole 3

 

kjole 4Den skal næsten ses på, så derfor kommer her, det eneste billede fra festen hvor hele kjolen kan ses. Mit hovede er bortcensureret, da jeg både har lukkede øjne og er ved at tygge på noget 🙂kjole

5 thoughts on “Grå blonder

    • Jeg elsker også blonderne. Den syskole hvor jeg ind i mellem underviser sælger lidt stof. Og en dag havde de lige en rulle af det her og vupti! 🙂

Skriv et svar

