Kobber

slå om 1

Nogle gange rammer man bare ikke plet. Jeg købte dette Dolce Gabana stof en dag, hvor jeg åbenbart var lidt ved siden af mig selv. Normalt bryder jeg mig ikke om for meget glimmer, men stoffet her, der har en fin kobber shine, talte alligevel til mig. Mønstret er fra Burda 11/2011, model 14. Hver for sig kan jeg stadig godt se ideen med både stof og model, men sammen er det overhovedet ikke mig. Og derfor har blusen hængt lige så fint og stille på sin bøjle siden september. Jeg tror jeg må finde et andet sted den kan bo.

slå om 3Ryggen er fint afsluttet med et lille v øverst i nakken. Jeg kan rigtig godt lide modellen.slå om 2

One thought on “Kobber

Skriv et svar

