Lidt forsinket

Jeg synes sjældent, jeg her på bloggen får vist de ting, jeg syr til mig selv. Måske fordi det er lidt besværligt at tage billeder af. Det vil jeg råde bod på de næste par dage og vise noget af det, der var gennem symaskinen i det forløbne år.

Der var fx denne her jakke. Jeg købte de fantastiske knapper i USA for et par år siden. Så stoffet til jakken blev faktisk købt for at passe til knapperne. Det tog lidt tid med de paspolerede knaphuller, men jeg synes selv den er blevet rigtig fin. Mønstret er fra italienske Marfy, nr. 2540 Farven er lidt svær at gengive her. Det er farven på billedet med knappen, der passer bedst.

jakke 4 jakke 3 jakke 2 jakke 1

5 thoughts on “Lidt forsinket

Skriv et svar

