Hu hej hvor det går

Jeg havde ét eneste mål for min vinterferie – udover at nyde den forstås – og det var at strikke en trøje færdig, som har ligget i min strikkekurv det sidste år. Jeg blev så træt af den, og derfor har den bare ligget og kigget på mig. Men nu skulle det være, og det blev det. Den er varm og lækker, så jeg tror jeg kommer til at bruge den.trøje 1trøje 3trøje 2

 

Og nu pindene endelig var i gang igen, fik jeg startet på en ny trøje, og den kunne godt gå hen og være færdig ret snart🙂

trøje 4

 

2 thoughts on “Hu hej hvor det går

Skriv et svar

