Jul

Okay, det her indlæg skulle nok have været postet FØR jul for at være rigtigt interessant, men nu kommer det altså alligevel:

Vi gik Shane i bedene med bordpynten. Den yngste malede og dekorerede toiletruller, så der på hver eneste plads stod en nissegud med limsnot og det hele. Begreberne er rodet lidt sammen, men “Jul i Valhal” har jo fyldt meget her i julen. Fx er den gule en solnisse.

nisser

Jeg plejer ikke at have særlig tjekket gaveindpakning, men i år følte jeg mig meget “boliglivsagtig” med min indpakning i papir fra Postdanmark, snor fra Tiger, Mærker fra Etsy og klistermærker fra Søstrene Grene.

pakkerGlædelig jul til jer alle sammen.

 

3 thoughts on “Jul

  1. Jeg gemmer dine nisser, så har jeg dem som inspiration til jul med børnebørn. Shanes juleprogram fattede også min kreative side. Jeg syer nu mest tøj men andre håndlavede ting er en del af mit liv. Hilsen lisette Eriksen

Skriv et svar

