Onion 6014 – en buksedragt

Jeg har syet mig en buksedragt. Buksedragter er ellers ikke noget, jeg gør det så meget i, men jeg kunne godt lide det løse snit og det store vandfald. Det var oprindeligt tænkt at den skulle fungere som “hjemmetøj”, men indtil videre har jeg kun haft den på “udendøre”. Dragten er syet efter Onion 6014 og stoffet er fra Stof 2000. Jeg er rimelig godt tilfreds, men jeg synes vandfaldet er blevet for stort. Der er ligesom stof over det hele på forstykket! Men den er alligevel super lækker at have på🙂

buksedragt 4 buksedragt 3 buksedragt 2 buksedragt 1

 

 

7 thoughts on “Onion 6014 – en buksedragt

Skriv et svar

