Om jeg fatter mig?

Nej jeg fatter faktisk ikke altid mig selv. For at sige det lige ud, er jeg lidt hængt op for øjeblikket… jeg underviser fire forskellige steder, er en del af et butiksfællesskab og efter jul skal jeg færdiggøre min franske bachelor. Så hvorfor er det så, at jeg alligevel tænker, at jeg liiiiige kan nå at sy en kjole inden mine forældres guldbryllup på lørdag? Specielt når jeg nu har en anden, jeg så udmærket kunne tage på? Jeg overbeviser mig selv om, at jeg bare er ved at sy en kjole, at den på ingen måder behøver være færdig til på lørdag. Så er det vel OK?

5 thoughts on “Om jeg fatter mig?

  1. Pingback: Grå blonder | ea-o

  2. Fisk…jeg aner det ikke, men jeg kender det også godt. Og hver gang lover jeg mig selv at være mere på forkant næste gang. Eller være mere realistisk og enten finde noget i skabet eller låne en egnet kjole hos veninden. 🙂

  3. Hmm, kender det alt for godt, jeg plejer bare at starte dagen før, så jeg synes du er i god tid;-) Og tænk hvis du blev færdig og tænk hvis den bare bliver helt perfekt, så er det jo det hele værd.

Skriv et svar

