Jeg prøver virkelig….det gør jeg

Altså at få brugt nogle af de tusind ting jeg har på mit værksted. Jeg har lige været i gennem en større oprydning og nogle fine hårbøjler dukkede op. De fik “vupti” (ja okay – helt så vupti var det nu ikke) lidt fin dekoration, og nu ryger de i butikken. Så mangler jeg lige de 999 andre ting….

One thought on “Jeg prøver virkelig….det gør jeg

  1. De er blevet rigtig flotte og skal nok blive solgt.
    Jeg syntes også at mit stoflager vokser, jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre med det lige nu.
    Kan også se, ved sidste oprydning i syæsken, at jeg stadig køber knapper…

Skriv et svar

