Mere garn

Min datter og jeg var forbi Fox og Jane i går. Jeg havde ikke været der før, men garnbutikkerne i Lyngby var sommerferielukkede (?) og derfor slog jeg et smut forbi Ballerup. Dejlig butik og dejligt garn. Jeg købte lidt Kauni, da jeg har planer om et sommerferietæppe, som det jeg lavede sidste år. Denne garn bliver det bare nogle helt andre farver, meget mere “douce”. I posen røg der også et par andre sager, men det er en hemmelighed….

Men speaking of poser. så har den butik nogle helt fantastiske af slagsen. De af lavet af danske fængselsfanger og er bare så flotte!! læs mere om projektet her.

2 thoughts on “Mere garn

  1. Har kigget på det sidste tæppe (lækkert) og jeg tror du har ret i at det bliver flot i de nye farver (dem jeg kan se på foto, ikke?). Jeg hækler 3 store ugler i øjeblikket og syntes det er arbejde nok, jeg kan slet ikke forestillemig at hækle et tæppe, men som du siger, hvis det ikke haster og bares tages frem når man har lyst, så kunne det være man skulle komme i gang..

    Hvilken nål er det hæklet på? Er det stangmasker?

    • Jeg kan ikke huske nål størrelsen, men det er hæklet i stangmasker. Det virker som et stort arbejde, men på en eller anden måde skrider det lige så stille fremad.

Skriv et svar

