iPad cover

Som en del af Karen Maries flakonleg lavede jeg dette iPad cover. Stoffet et noget ruskindsligende noget, der lå dybt nede i restekassen. Flakonen har jeg først fastgjort med spray lim på stoffet. Dernæst har jeg broderet frit, men symmetrisk – jeg elsker symmetri (man er vel ikke matematiklærer for ingenting). Til sidst har jeg syet overtrækket sammen og tilføjet en enkelt lille neondetalje. Men jeg har ikke selv brug for et iPad cover, så derfor er det røget i butikken. Måske er der nogen, der lige står og mangler sådan ét?

 

One thought on “iPad cover

Skriv et svar

