Overspringshandling

Tusind tak for de mange gode råd om, hvilke knapper jeg skal vælge. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu (men gør det snart – det looover jeg!) Imens kan jeg lige vise et billede af de her:

Det himmelske lys har vist ikke noget med arbejdets kvalitet at gøre. Det er bare min finger, der ikke er vant til, at tage billeder med mobilen. Dækkeservietterne er i tyk filt og indkøbt i Rema 1000. Så har jeg dekoreret dem med pink murersnor fra Harald Nyborg. Snoren er syet fast på symaskine med en trykfod, der holder snoren fast. Til sidst har jeg trukket samlingen af snoren om på bagsiden, så den ikke ses. De ligger i et bundt af 4, og er selvfølgelig røget i butikken. Jeg synes at farvekombinationen pink/karry virker ret godt. Jeg har også dækkeservietterne i sort, men har ikke helt bestemt mig til, hvordan de skal bruges. Måske noget håndbroderi?

One thought on “Overspringshandling

Skriv et svar

