Str. 4 – 5 år

Jeg har lavet nogle små bluser til butikken. Hvor er det hyggeligt at lave børnetøj. Mine egne børn har helt klare meninger om, hvad de vil gå med, så til dem laver jeg kun på “bestilling”. Men til butikken kan jeg få lov at hygge mig.

Enkel jordbærbluse. Måske får den en lille lomme.

Dejlig turkis og grøn med glimmer (det skulle vel nok kunne tiltale en eller anden 4-årig :-)) Sød lomme til alle de vigtige ting man finder på vejen.Romantiske og nostalgiske roser i Libertys Tana Lawn.

Og så lige en lille sløjfe fordi den godt kunne tåle én mere på romantikken.

De er ikke kommet i butikken endnu, så hvis du er helt forelsket sender jeg også. 250 kr. plus porto.

 

One thought on “Str. 4 – 5 år

  1. Jeg er mere end forelsket, rigtig meget mere – hvor er de smukke og den sidste, den i Libertys Tana Lawn.. uha. Desværre er den lille prinsesse i mit liv kun i en strr. 82 :O(

Skriv et svar

