Nøøøj, det’ pænt…

…altså, hvis jeg sådan helt selv skal sige det. Jeg har brugt én af de mange rester til et etui til vores iPad. Ikke at den har brug for det, da den aldrig kommer ud af huset. Så derfor ender det måske også med, at etuiet ryger i butikken.

Jeg er helt vild med printet, der hedder Cindy’s Garden. Det er et hurtigt og nemt projekt at gå i gang med, hvis man har lyst til at quilte, men ikke har mod på det helt store projekt (og her tænker jeg specielt på en fransklærersykursist, som nok selv ved, hvad det er jeg taler om🙂).

Hmmmm, butik eller ikke butik??

4 thoughts on “Nøøøj, det’ pænt…

  1. Jeg ville nok beholde det. Så smukt.🙂 Men på den anden side sker der jo tit det, at man får udviklet undervejs. Så det eller de næste bliver måske endnu finere?🙂

Skriv et svar

