Mere Liberty

Så er jeg endnu engang dykket ned i bunden af mine Liberty arkiver og har fundet masser af rester frem. Trænger du til et Liberty fix, kan du komme forbi Designkartellet på Frederiksundsvej 163, hvor herlighederne sælges. 1 bundt 75 og 3 bundter 200 kroner. Et bundt består af tre stykker Tana Lawn, der er cirka 30 cm gange 80 cm store. Hvis du bor i Esbjerg og ikke lige kan komme forbi, kan jeg også sende. Men kun minimum 3 bundter, og plus porto. Du kan ønske en farveholdning, men da alle bundterne er forskellige skal du være klar på at blive overrasket 🙂 Min mailadresse er adjohanson(snabela)mac.com.

3 thoughts on “Mere Liberty

  1. Pingback: Nøøøj, det’ pænt… | ea-o

  2. Kære Anne dorte
    Jeg er nødt til at købe noget mere af dig!
    Jeg skal holde workshop i næste weekend, måske du har lyst til at komme forbi med en kurv til både mig og mine kursister?
    Kh Line

Skriv et svar

