Knapper

Udover yarn bombing for 40+ segmentet bød min Amsterdam tur også på knapper. Knapperør til 1 Euro – det er mere end jeg kan stå for. Jeg lod mig selvfølgelig rive med af en gal knappestemning og fik købt alt for meget. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge dem til – Men jeg er glad alligevel.

Dagens tilståelse: Jeg tror, at hvis jeg ikke købte flere kreating nogensinde, så ville jeg alligevel have materialer til projekter til resten af mit liv. Måske ikke de projekter jeg allermest ville have lyst til, men materialer ville der være nok af….. helt ærligt, det tror jeg!
2 thoughts on “Knapper

Skriv et svar

