Der’ et huuul midt i trøjen…..

Ja, når yndlingsblusen fra yndlingsfirmaet Orla Kiely er gået i stykker, er det frem med Liberty bunken. Blusen havde ikke bare ét, men seks små huller. Jeg har endnu ikke fundet ud af, om det er vaskemaskinen, der har været for hård ved den, eller om der skulle være nogle små (satans) møl, der har nydt den super lækre og bløde kashmir uld.

Heldigvis er Liberty udvalget rimelig stort, så det var masser af lapper at vælge imellem.

Det blev til små stjerner. De er alle sammen syet på med gul neontråd og rå kanter. For at kunne sy i den meget tynde uldstrik, lagde jeg solvu-vlies på bagsiden. Vliesen bliver opløst næste gang jeg vasker trøjen. Satans huller, men trøjen er stadig fin, synes jeg.

5 thoughts on “Der’ et huuul midt i trøjen…..

  1. Det er da en rigtig fin og smart løsning på et møgsituation. Det er bare så ærgerligt, når noget af yndlingstøjet får skavanker på den ene eller anden måde. Men stjernerne pimper din trøje op på en super måde.😉
    God påskeferie!🙂

  2. Super fin løsning på et surt problem! Og dejlig ferie til jer, håber i kommer til at elske at bo på husbåden og glæder mig til at høre om turen! Hils Hans og frue :0)
    Knus Karen Marie

Skriv et svar

