Fastelavn

Fastelavn er lige om hjørnet, og vi er slet ikke gået i gang. Heldigvis er udklædningerne i år enkle og lige til at gå til. Den yngste skal være kunstmaler (alpehue, kittel og palet), den største skal være kaptajn Haddock (kasket, blå sweater og pibe). Vi skal nok nå det.

Her et lille udvalg fra de seneste år. Bare til inspiration hvis du heller ikke er kommet i gang 🙂

En lækker cheerleader.

Tintin, den vakse reporter.

En kanelsnegl.

 

4 tanker om “Fastelavn

  1. Kære Anne Dorte.
    Jeg faldt over min blog fordi jeg søgte på Tintin kostyme på google, og så kom det meget fine billede op. Hvor er det en flot udklædning.
    Jeg skal være Tintin til en udklædningsfest for voksne og jeg er gået fuldstændig kold på en paryk. Har du nogle gode forslag?
    Mange venlige hilsener og fulde forståelse hvis du ikke har tid eller lyst til at svare.
    Anders Peter Schultz

  2. Det er nogle flotte kostumer, som du og dine piger har fået lavet. Jeg er i gang med noget prinsesse-noget. Igen igen. Selvom jeg både tilbød muffin, hotdog og alt muligt andet (synes jeg selv) sjovt og anderledes.
    Hyggeligt at du var forbi hos mig. 🙂

Skriv en kommentar