Strik

Jeg er ved at strikke en trøje i det stride (men det bliver blødere når det er vasket) Sirri garn. Men jeg er gået i stå. Jeg ville prøve at lave min egen opskrift, men lige nu synes jeg bare der er store blå fugle over det hele.

Jeg er nået til ærmegabet, men lige nu får den lov at ligge på sofaen og kigge på mig, mens jeg overvejer om jeg skal trevle op. Imens hygger jeg mig med noget helt andet. Og i nogle farver jeg ikke har rørt ved længe.

Og til det bruger jeg selvfølgelig de lækre nye strikkepinde jeg fik i julegave. Et luksussæt – kom ikke her….

3 thoughts on “Strik

Skriv et svar

