En søndag i januar

En søndag i januar er ikke nødvendigvis særlig spændende. Men heldigvis fandt jeg på at rydde op, og faldt derfor over denne sorte skotøjsæske, der egnede sig perfekt til et akvarium. Den yngste elsker at klippe og klistre og var straks med på ideen. Og se et fint akvarium der kom ud af det. Jeg bød ind med glimmer og pallietter, for at gøre det hele lidt mere fiskeagtig. Men hun synes, det skulle se sådan her ud. Da hun senere bar det ind i stuen var hendes ord: “Mor, jeg føler mig simpelthen så glad over, at jeg har lavet det her”. Sikke en dejlig søndag🙂

 

One thought on “En søndag i januar

Skriv et svar

