Stjerneskud

Jeg har en MacBook Air, men jeg har ikke haft noget cover til den. Jeg har hele tiden haft en ide om, at jeg selvfølgelig skulle lave et eller andet fedt hjemmelavet! Men det blev ikke rigtig til noget og jeg manglede altså et cover, så en dag kom min mand hjem med det her.

Jeg synes egentlig det er meget godt valgt, men der manglede ligesom noget. Og nu er det jo nytår, så derfor blev det et stjerneskud.

Et par rester og lidt gul tråd var vist hvad der skulle til. Og det er også blevet helt festligt på indersiden.

6 thoughts on “Stjerneskud

  1. Hej. Jeg er helt tosset med den måde din blog er bygget op på. Ved ikke om det er fordi jeg læser den på min IPad, men det der “swipe mé” er jo helt fantastisk. Men misundelig er jeg.

Skriv et svar

