Street art eller pimp din bil

Det var egentlig meningen, at jeg skulle holde en hæklepause, nu mit tæppe var færdigt. Men jeg havde lige lyst til at lave sådan en her 🙂

Et fint lille hæklet “etui” til krogen. Jeg så et en dag på motorvejen, og jeg har også set det på en blog, men jeg husker ikke hvor (giv lyd fra dig, så laver jeg et link)

20111030-083547.jpgMin mand er ikke begejstret. “Det ligner en  bil med en gammel hippie i, der er på vej til det næste møde i swingerklubben”, var vist hans nøjagtige ord. Så ideen med at hænge to pompom’er forneden vil han nok også synes er lidt for meget 🙂 Jeg er nok lidt enig med ham. Så jeg laver det om til street art… sætter det på en anden bil med en besked om at “lade gå videre”. Fortsættelse følger.

8 thoughts on “Street art eller pimp din bil

  1. Aj – må vi lige have lov til at give “manden i huset” ret….vi synes, oven i købet, at han er alt for “pæn” i sin vurdering…!…Manden, i dette hus, foreslår eksport til afrikanske stammer, der ønsker mere moderigtige “penis-foderaler”. Tak for i går, det var hyggeligt!

  2. Losarinas mor og Lena: Ja, jeg bliver nok nødt til at overveje det med pompom’erne 🙂
    Peekaboo: Tak skal du have. Det giver i hvert fald lidt farve i hverdagen ikk’?

Skriv et svar

