Sådan ser min garnkurv ud for tiden

Dejlige kradse farver i noget meget krads garn. Det er færøsk uld købt hos Tante Grøn i Odense. Jeg har lavet en vaskeprøve, og det virker heldigvis som om, det kradser mindre efter vask. Ideen er at lave en sweater i færøsk stil, men i klare farver. Stærkt inspireret af Steinum. Jeg er i gang med at lave mønstre, og jeg vil også gerne have mine børn til at lave nogen. Helt hønsestriksagtigt!!

One thought on “Sådan ser min garnkurv ud for tiden

Skriv et svar

