Tæppe

Mit hæklede tæppe er færdigt! Og jeg synes det er blevet så fint🙂

Det har selvfølgelig været et stort arbejde, men faktisk ikke så stort som jeg troede. Jeg har hæklet derudaf når jeg havde lyst, og det har været dejligt afstressende.

Tæppet måler cirka 160 cm x 160 cm. Jeg har brugt knapt 5 nøgler Kauni plus diverse rester i både uld og bomuld. Kauni nøglerne har været i farverne grøn, pink, turkis, mørk lilla og gul.

Mønstret er et klassisk zig-zag mønster og farverne har jeg fordelt sådan: Grøn, pink, turkis, rest, lilla, gul, rest. På den måde synes jeg der er kommet en fin balance mellem et egentlig mønster og noget “tilfældigt”. Går lige nu og pønser på om jeg skulle lave et til… måske noget ensfarvet lyst/gråt…. med en lille (neon) kant? Jeg er sikker på jeg kan finde  noget garn hos Yarnfreak.

7 thoughts on “Tæppe

  1. Pingback: Et tæppe på vej | ea-o

  2. Pingback: Mere garn | ea-o

  3. Pingback: Streetart eller pimp din bil | ea-o

Skriv et svar

