The Queens teaparty

Ja, det er lidt “the Queens teaparty” jeg kommer til at tænke på med kjolen her. Jeg købte den for nogle år siden som kollektionsprøve i Noa Noa. Egentlig synes jeg, at den er liiige lovlig storblomsteret og liiige lovlig pink, og så alligevel er der noget ved den, som jeg ikke kan modstå!Faktisk kan jeg lide kjolen så meget, at det var med den i tankerne, at jeg kastede mig ud i dette strikkeprojekt fra Hendes Verden nr. 14/2010. Ja, det var så halvandet år siden, jeg startede. Jeg mistede vist gejsten undervejs. Det kender I sikkert godt – undervejs viser det sig, at det slet ikke bliver lige så fantastisk, som man havde tænkt sig. Så kan man pille op, eller man kan strikke videre. Jeg strikkede videre…

Jeg er stadig glad for modellen, og jeg overvejer faktisk lidt om jeg skulle prøve at strikke den i uld. Men jeg er ikke vild med farverne. De gør sig bedre i kjoleprintet. Til gengæld synes jeg de små forskelligfarvede blomsterknapper gør sig rigtig godt.

Og så lige en tak til Inga Walløe Pantzar fra Hendes Verden, der var så sød at hjælpe mig med at finde et nyt eksemplar af opskriften, efter at jeg havde mistet min oprindelige. God service!!

Skriv et svar

