Halloween

Det nærmer sig, lige meget om jeg vil det eller ej. Ungernes ideer kommer i en stadig strøm, og lige om lidt skal jeg bede dem om at bestemme sig, så vi kan nå at få lavet kostumerne. En af de mere bizarre ideer har været “en død Justin Bieber”….? Hvordan laver man lige det? Lidt søgning på nettet og der dukker sådan et billede op:

Det er åbenbart ikke kun mine piger, der ikke er fans af teenageidolet. Stakkels Justin! Måske skulle jeg bare minde mine piger om, at man jo også kan være flagermus, vampyr eller spøgelse! Det er da til at gå til.

Skriv et svar

