Opfinder

Min yngste elsker at “opfinde“. Nu har vi* fået ryddet bordet i vores bryggers ( på en eller anden måde var det blevet fyldt op med værktøj, klude, maling, og alt muligt andet – måske er der nogle der kender det?) så der er blevet plads til, at to piger str. 7 år kan sidde ved siden af hinanden og opfinde. Og det er lige hvad min datter og hendes veninde har gjort i dag. Lige fra de blev hentet i SFO ved 15-tiden og til aftensmaden. Her er min datters udpluk, resten fik veninden med hjem.

Jeg kan specielt godt lide ham her med hans cool solbriller:

Men også ham her er elskelig med sin bekymrede mine:

Og så er der selvfølgelig “Næsedyret” i sin seng:

Alt i alt har den nyindkøbte limpistol været et godt køb. Den har fået sin faste plads og er lige for tiden min datters kæreste eje. Men vi mangler glitterlim… hvor kan man købe det?

* “Vi” som i “mest min mor”. Min fantastiske mor har hjulpet med at få styr på rodet. Tak for det🙂

 

5 thoughts on “Opfinder

  1. Åååhhhh, ja! Min datter på næsten 7 ville give sin højre arm for sådan et krea-værksted!! Og hendes højeste ønske til den snarlige fødselsdag er en limpistol….så her er krea-værksted også på vej, men det skal være kan-pakkes-ned-i-kuffert/kasse modellen, da vores hus er for lille til fast krea-plads.

  2. Åååhhhh, ja! Min datter på næsten 7 ville give sin højre arm for sådan et krea-værksted!! Og hendes højeste ønske til den snarlige fødselsdag er en limpistol….så her er krea-værksted også på vej, men det skal være kan-pakkes-ned-i-kuffert/kasse modellen, da vores hus er for lille til fast krea-plads.

Skriv et svar

