Stort print

Indrømmet: Jeg har en ting med print. Store print, små print, grafiske print og blomstrede print. Her er der print for alle pengene i form af STORE mælkebøttefrøstande. Stoffet er den lækreste, bløde silke. Mønstret har jeg tegnet af, efter en anden bluse jeg har. Det er et helt enkelt raglanmønster. Ens for og bag, på nær halsudskæringen, der er lidt dybere fortil. Ærmerne er meget brede og rynket til med en elastik. Jeg elsker den. Men mest til cowboybukser. Ellers bliver den lidt for “fin”, lidt for “Fru Hyacinth” synes jeg.

12 thoughts on “Stort print

  1. Hej Anne
    Har lige opdaget din blog,
    hvor er det bare nogle lækre ting, du får syet.
    Jeg er helt vild med din Mælkebøtte skjorte.
    kan jeg købe dit mønster og kan du måske hjælpe
    med med at finde stoffet?
    Go’ søndag fra Pia

    • Jeg sætter mønstret på min amio butik så kan du købe det dér. Med hensyn til stoffet, så er det desværre udsolgt. Jeg var åbenbart ikke den eneste, der kunne lide det🙂 Tusind tak for de fine ord i øvrigt🙂

Skriv et svar

