Fanø – den ø er da god nok!

Blogland kommer til at bugne af indlæg fra weekendens strikkefestival, og der kommer altså også ét herfra. Jeg havde en super weekend i selskab med Karen Marie, Puk, Camilla, Lotte og Dorte, der var så sød at lægge sommerhus til. Tusind tak for det. Det var en oplevelse i sig selv.

Jeg var tilmeldt to workshops. Den ene var Stine Hoelgaard Johansens “hækling af oldemorfirkanter”. Nu har jeg faktisk hæklet oldemorfirkanter før, men jeg har aldrig haft helt styr på det, så derfor var der masser af inspiration og frem for alt masser af gode fif fra Stine, der var en sød og tålmodig underviser.

Min anden workshop var sammen med Puk og Karen Marie. Vi foldede os vældigt ud i lidt eksperimenterende dogme broderi. Jeg fik et par nye sting med hjem, men allermest var det glæden ved at sidde og eksperimentere, lege med tråd og farver, uden at det skulle bruges til noget som helst. Dét gør man alt for sjældent.

Jeg vender med glæde tilbage til Fanø en anden gang. Jeg har nydt selskabet, og at få lov til at “nørde” så meget. Hvor ellers kan man snakke om glæderne ved vlisofix, mens man stadig har nattøj på🙂 Og så ikke et ord om, at det hele gik op i workshops, Fanøøl, mad og garn – så meget at jeg aldrig fik tid til en gåtur langs med Æ Westerhav….

7 thoughts on “Fanø – den ø er da god nok!

  1. Kære Ann Dorte

    Tak for de sød ord og den super hyggelige snak om håndarbejde og alt muligt andet interessant, som udfoldede sig i det lille selskab med dig, mig, Karen Marie og de ualmindeligt gode Fanø øl:)))
    Håber at vi snart ses igen, knus Stine

Skriv et svar

