Hækletræf

Jeg var til hækletræf hos Jeanette i går, og det var bare så hyggeligt. Det er altså helt fantastisk at kigge rundt om et bord, og så sidder der 10 hæklende kvinder. Tak for en god oplevelse! Jeg havde mit tæppe med, som skrider stille og roligt frem. Desværre havde jeg ikke kamera med, så i stedet viser jeg den taske jeg i løbet af sommeren fik lavet af det Zpagetti jeg købte i Odense.

Den er da blevet ret fin synes jeg. I min ivrighed efter at blive færdig, glemte jeg at der også skulle lukning på. Måske sætter jeg en magnet på. Jeg har også overvejet om den skulle fores med en fin Liberty.

One thought on “Hækletræf

Skriv et svar

