Det kan ikke betale sig at spare på lynlåsen

Det har altid været lidt af et mantra for mig, at man skal købe en ordentlig lynlås. Men det passer altså. For det første så holder de bedre i brug, for det andet er de lettere at sy i. Her er et eksempel på en usynlig lynlås, jeg har syet i et par bukser. Jeg ville gerne have bukserne færdige i en fart og syede derfor en billig nylon lynlås i. Det var lige det jeg havde i skuffen (det kender i nok – utålmodigheden). Jeg måtte sy den i tre gange og alligevel “tittede” den frem. Det var jo ikke meningen.

Til sidst måtte jeg alligevel lægge bukserne væk og vente på en ordentlig lynlås. Og “vupti” så sad den perfekt…og allerede første gang! Godt værktøj er måske nok det halve arbejde, men det hjælper altså også at have ordentlige materialer at arbejde med.

4 thoughts on “Det kan ikke betale sig at spare på lynlåsen

Skriv et svar

